Excursió pels voltants de Sydney

Fa un temps que hem decidit amb un grupet de gent internacional (majoritàriament europeus) que els caps de setmana s’han d’aprofitar. L’estat on està situat Sydney (New South Wales, NSW) té molts racons i llocs bonics per visitar. Conduint 2 o 3 hores cap al nord, trobes zones de costa i platja com Newcastle o Port Stephens. Cap al sud hi ha Wollongong i altres poblets preciosos. Cap al centre, anem cap al bush, que és com li diuen aquí al camp, on està ple de parcs naturals amb animals en estat salvatge, o si ens endinsem una mica més trobem l’outback, amb tota la devastació pròpia del desert.

Voltants de SydneyAbercrombie River natural parkOutback NSWAixí doncs, si veniu a viure a Sydney, us recomano que llogueu un cotxe o agafeu un bus els dies que tingueu lliures (que seran pocs si esteu estudiant i treballant) i aneu a l’aventura! Hi ha mil coses maques per descobrir en aquests paratges, estan a prop i no és gaire car llogar un cotxe entre 4 o 5 i anar a acampar a algun lloc, o simplement fer una excursió d’un dia.

Nosaltres aquest diumenge vam agafar un bus 2 hores cap al nord de Sydney fins a Palm beach. Allà vam anar a la platja Ocean Beach i vam fer una excursió de 45 minuts pujant un turó fins al far Barrenjoey Lighthouse, on les vistes són impressionants. Si mires cap enrere des del far veus el parc nacional Ku-ring-gai Chase i la bahia Broken Bay, i si mires des del far veus tota la costa nord de Sydney. Crec que unes imatges serien millor que paraules:

DSCF2548 DSCF2563DSCF2597 DSCF2601

Després vam anar a les piscines de roca de Narrabeen, vam veure la posta de sol i vam nadar una mica. Per arribar-hi vam caminar també 40 minuts per la sorra, osigui que d’exercici vam quedar servides! Les vistes eren impressionants, i va ser molt maco, perquè tot i que aquí ja és tardor encara queden unes dues setmanes perquè l’aigua sigui massa freda per banyar-s’hi. Ara estem preparant la pròxima excursió que serà pel pont de Setmana Santa.
DSCF2615 DSCF2620

2 pensaments sobre “Excursió pels voltants de Sydney

• Hola, aquí estem a 8 hores de diferència horària i no havia tingut temps d’aprovar el comentari. No en borro cap. Salutacions i gràcies per interessar-te pel meu blog.