Primeres impressions

Avui és el meu quart dia a Sydney.

Sydney té 4,5 milions d’habitants, és la ciutat més poblada d’Austràlia, i també la més cara. Tota la gent que he conegut fins ara és molt amable, i la ciutat té quelcom que enamora. M’agrada caminar pels carrers observant a la gent vivint la seva vida diària, pensant en tot el que em queda per viure aquí i en el futur que m’espera. Somio desperta i tinc un somriure permanent observant tot el que m’envolta.

Ara per ara m’estic a casa una amiga australiana, la Kerry, que m’està ensenyant la ciutat i una miqueta del seu món aussie. He visitat la Opera House i el Harbour Bridge, he caminat per Hyde Park i he vist una mica de la City (el rovell de l’ou de Sydney, podríem dir). També he començat l’escola, i ara ens estant explicant com crear un petit negoci a Austràlia, així que m’està agradant tot molt.

També estic en búsqueda i captura de pis, però sense estressar-me, més val un lloc maco que qualsevol cosa. Tinc la gran sort que tinc a persones que vetllen per mi, com el Marc, la Kerry i la seva germana Erin. Hi ha plans a la vista i sembla ser que aquest cap de setmana coneixeré la nit australiana de Sydney. Can’t wait.

La grandesa de venir a un país que no coneixes de res és precisament que està tot per conèixer i descobrir. Cada dia és diferent i cada dia és una nova aventura. Us podeu imaginar quelcom més excitant?

Anuncis

Un pensament sobre “Primeres impressions

Deixa un comentari

